Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עמדת טעינה לטסלה

עמדות טעינה של טסלה הן רשת של מטענים לרכב חשמלי שנבנה ומופעלת על ידי טסלה בע"מ.

מטרת החברה היא ליצור את הרשת הגדולה בעולם של עמדות טעינה ל-EV. ניתן למצוא עמדות טעינה בבתים, בעסקים ובמקומות ציבוריים ויכולות להטעין עד 16 מכוניות בו זמנית. עמדות טעינה של טסלה זמינות גם במדינות רבות מחוץ לארצות הברית, כמו סין, קנדה, יפן, אוסטרליה, ניו זילנד, מדינות האיחוד האירופי (כולל צרפת), נורבגיה, שוויץ וטייוואן.
טסלה עבדה על יצירת תחנת טעינה שיכולה להטעין את המכוניות שלהם תוך שעה. עמדות הטעינה החדשות נקראות "Superchargers" והן הסוג המהיר ביותר של המטען שמציעה טסלה. טסלה גם עובדת על הגדלת מספר מגדשי העל הזמינים לצרכנים. הם רוצים שיהיו להם מספיק מגדשי-על כדי שנהגים יוכלו לנסוע מכל נקודה בצפון אמריקה לכל נקודה אחרת בצפון אמריקה בלי צורך לעצור תמורת תשלום. החברה כבר התקינה יותר מ-7,000 מגדשי-על ברחבי העולם והם מתכננים להתקין רבים נוספים בשנים הקרובות.

עמדות הטעינה של טסלה הן חלק מהתשתית של טסלה מוטורס והן משמשות כנקודת יעד לרכבי טסלה.

הם מתוכננים לספק תפוקת כוח גבוהה ויכולים להיטען עד 120 קילוואט. הם פועלים על ידי שימוש באנרגיה סולארית ועל ידי הפיכתה לחשמל והזנתה לרשת. תחנות טעינה של טסלה נפרסו בצפון אמריקה, אירופה, סין, יפן, אוסטרליה וניו זילנד. טסלה גם הכריזה על תוכניות לפריסה בדרום אמריקה, אפריקה, הודו ומדינות אחרות ברחבי העולם.
טסלה היא חברה המייצרת מכוניות חשמליות ורכיבי רכב חשמליים. עמדות טעינה של טסלה זמינות במקומות רבים. הם ממוקמים בדרך כלל ליד מסעדות, מרכזי קניות ומקומות ציבוריים אחרים. הם יכולים להטעין עד 8 כלי רכב בו-זמנית. טסלה ממליצה ללקוחות להשתמש בתחנות הטעינה שלהם מכיוון שהן הדרך המהירה ביותר להטעין רכב טסלה.

טסלה מוטורס היא חברה אמריקאית המתמחה במכוניות חשמליות ורכיבי הינע לרכב חשמלי.

היא נוסדה בשנת 2003 על ידי אילון מאסק. טסלה היא החברה הראשונה שייצרה מכונית חשמלית לשוק המוני, ה-Tesla Model S, והיא גם מייצרת רכיבי הינע לרכב חשמלי. היא סיפקה עד היום 230,000 מכוניות. המכירות העולמיות של טסלה עברו 250,000 יחידות בספטמבר 2018. ה-Tesla Roadster, Model S ו-Model X מדורגות כמכוניות הפלאג-אין הנמכרות ביותר בעולם לשנת 2017 עם אספקת כ-31,000 יחידות.
עמדת טעינה של טסלה היא עמדת טעינה המטעינה מכוניות טסלה. מכוניות טסלה הן רכבים חשמליים, ולכן יש להטעין אותן במרווחי זמן קבועים. עמדת טעינה של טסלה היא הפתרון של החברה לבעיה זו.

רוצים לחזור לחלק מסוים במאמר?

Picture of אבישי - מומחה בתחום הרכב

אבישי - מומחה בתחום הרכב

מומחה בתחום ברכב למעלה מ-20 שנים וחובב רכבים חשמליים במיוחד

להצעת מחיר על עמדת טעינה וקבלת ייעוץ מקצועי השאירו פרטים:

בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

נושאים קשורים נוספים