Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עמדת טעינה ביתית לרכב חשמלי

עמדת טעינה ביתית לרכב חשמלי היא מערכת המטעינה את מצבר הרכב מרשת החשמל. ברוב המקרים, הוא מותקן במוסך או על הקיר החיצוני של בניין ליד שקע חשמל.
ישנם שלושה סוגים עיקריים של עמדות טעינה: רמה 1 או 120 וולט, רמה 2 או 240 וולט, וטעינה מהירה DC.
עמדת טעינה ביתית היא מכשיר הממיר זרם חילופין (AC) חשמל משקע בקיר לחשמל זרם ישר (DC) שניתן להשתמש בו כדי להטעין כלי רכב חשמליים.
עמדת הטעינה הביתית היא הצעה מצוינת למי שגר בדירות או בעל גישה מוגבלת לתחנות טעינה ציבוריות. גם התקנת עמדת הטעינה הביתית הרבה יותר זולה מהתקנה ציבורית.
מכוניות חשמליות הופכות פופולריות יותר ויותר. אבל אחת הבעיות העיקריות היא שצריך להטעין אותם כדי לנהוג. לכן בעלי רכב חשמלי רבים התקינו עמדות טעינה ביתיות לרכבם.
עמדות הטעינה ביתיות נוחות מאוד כי אתה יכול להטעין את המכונית שלך מתי שאתה רוצה ואיפה שאתה רוצה, אבל לא כולן נוצרו שוות. חשוב לקחת בחשבון את סוג המטען, תפוקת הכוח והגודל הפיזי של הבית לפני רכישת עמדת טעינה ביתית.

המדריך השלם לתחנות טעינה ביתיות לרכבים חשמליים וכיצד הם משנים את עתיד הנהיגה

כלי רכב חשמליים הופכים פופולריים יותר ויותר ומספר עמדות הטעינה לרכב חשמלי גדל בהתמדה. כדי להתעדכן במגמה הזו, עלינו ל
עמדות טעינה הן מרכיב אינטגרלי של כלי רכב חשמליים. הם מאפשרים לנהגים לטעון את הסוללה של המכונית שלהם בכל עת, מה שהופך בעלות על רכב חשמלי לבחירה מצוינת עבור אנשים שמחפשים נוחות. אחד הדגמים החדשים ביותר הוא ה"Wallbox", המיועד לשימוש ביתי וניתן לחבר אותו לשקע חשמל רגיל.
הבין כיצד פועלות עמדות הטעינה הללו ואת הסוגים השונים שלהן.
מדריך זה ידריך אותך במה שאתה צריך לדעת על עמדות טעינה ביתיות לרכבים חשמליים, כולל היתרונות שבבעלות אחת וכיצד לבחור את המתאימה לצרכים שלך.

הקדמה: מהי תחנת טעינה ביתית?

שוק הרכבים החשמליים פורח וצופים כי עד 2024 יהיו יותר מ-25 מיליון כלי רכב חשמליים על הכביש. המשמעות היא שיותר אנשים צריכים להשקיע בתחנות טעינה כדי לשמור על הפעלת כלי הרכב שלהם. וכדי לשמור על הרשת מופעלת. יש לנו מבחר גדול של עמדות טעינה החל משקע סטנדרטי בקיר ועד למטענים מהירים של פאנלים סולאריים ותחנות טעינה לרכב חשמלי.

מהו מטען ביתי לרכב חשמלי – יסודות שכדאי לדעת

מטען ביתי הוא מכשיר שמטעין את הסוללה של רכב חשמלי. זה יכול להיות על הסיפון או מחוץ ללוח, אבל תמיד יהיה לו כבל שמתחבר מהמכונית לשקע. מטען ביתי ממוקם בדרך כלל בבית או במקום העבודה מטעמי נוחות. ניתן להתקין אותו בכל שקע חשמל רגיל והוא אינו זקוק לחיווט מיוחד. מטען לרכב חשמלי הוא מכשיר שמתחבר לשקע רגיל וממיר את החשמל לטעינת רכב חשמלי. בדרך כלל הוא נרכש עם המכונית. ניתן להתקין את המטען במוסך, בחוץ ברחוב או בתוך הבית. . על מנת להטעין רכב חשמלי יש לחבר מטען ביתי או רכב למצבר. בעוד שיצרניות רכב מייצרות מטענים שניתן להתקין במוסך או בחוץ ברחוב, הם לא מיועדים לשימוש בתוך הבית. ככזה, בעלי מכוניות חשמליות רוכשים לרוב מטען מקורה שמתחבר ישירות לשקעי החשמל בביתם.

4 המטענים הביתיים הנמכרים ביותר עבור כלי רכב חשמליים בשוק כיום

מטענים ביתיים לרכבים חשמליים (EV) הם האביזר החיוני ביותר לרכבים אלו. הם פריט חובה לכל בעל EV. במאמר זה ריכזנו את 7 המטענים הביתיים הנמכרים ביותר בשוק כיום ואת התכונות שלהם. 1) IONITY Wallbox: מטען ביתי זה יכול להטעין רכב חשמלי תוך 20 דקות, וזה מהיר פי 3 מזמני הטעינה הרגילים. הוא מצויד גם ביציאת טעינה מהירה של 2KW ו-4 יציאות טעינה רגילות לטעינה של עד 4 EV בו-זמנית. 2) ChargePoint Home: ל-ChargePoint Home עיצוב מלוטש ומשקלו קל, מה שמקל על נשיאה בבית או בדירה. הוא כולל גם שתי יציאות USB כך שתוכל לטעון את הטלפון שלך בזמן שאתה נמצא .

3) פתרונות טעינת EV: פתרונות טעינת EV תואמים כמעט לכל סוג רכב חשמלי ומטעינים אותם בין 0-80% בפחות מ-30 דקות. יש לו גם שתי יציאות טעינה, אחת ב-2KW והשנייה ב-5KW כך שתוכלו להטעין שני כלי רכב בו זמנית.

4) שניידר אלקטריק: מטען ביתי זה יכול לטעון מטען חשמלי תוך 3 שעות ויש לו יציאת טעינה מהירה של 1.5KW. יש לו גם 4 יציאות טעינה רגילות כך שתוכלו לטעון עד 4 EV בו-זמנית.

מסקנה ומחשבות אחרונות על מצב מטענים לבית EV

רכבי EV הופכים פופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות. ההערכה היא שעד 2020 יהיו 50 מיליון מכוניות חשמליות על הכביש. אבל איך נחייב אותם? הדרך הנפוצה ביותר לטעון רכב חשמלי היא לחבר אותו לשקע בקיר. הבעיה עם זה היא שלוקח הרבה זמן להטעין רכב חשמלי, ואין מספיק שקעים לכולם. אז מה אנו יכולים לעשות? ישנם שני פתרונות: טעינה בבית או התקנת מטענים במקומות ציבוריים כמו חניונים או קניונים. טעינה בבית אפשרית עם מטען לרכב חשמלי, אבל אתה צריך הרבה מקום בשביל זה במוסך או בחניה שלך, מה שאולי לא יהיה אפשרי עבור כל משקי הבית. התקנת מטענים במקומות ציבוריים היא מעשית יותר בערים גדולות שבהן יש הרבה מכוניות ואין מספיק מקום. עמדות טעינה לרכב חשמלי

עמדת טעינה ביתית לרכב חשמלי
עמדת טעינה ביתית לרכב חשמלי

מדריך מעמיק כיצד להתקין תחנת טעינה לרכב חשמלי בביתך

התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בביתך היא דרך מצוינת להבטיח שתמיד תוכל להטעין את המכונית שלך. מדריך זה יעזור לך להתקין אחד בבית שלך. שלב 1: מצא מיקום לתחנת הטעינה EV שלב 2: גלה כמה אמפר דורש ה-EV שלב 3: קבע את אורך החוט הדרוש שלב 4: מצא מקום להרכבת עמדת הטעינה שלב 5: התקן את הכבל והחומרה שלב 6: חבר את עמדת הטעינה למקור הכוח

5 סיבות מדוע כדאי לכם לשקול התקנת מטען לרכב חשמלי בביתכם

1. חסוך כסף על דלק: אתה יכול לחסוך יותר מ-3,000 דולר בשנה על ידי טעינת המכונית שלך בחשמל במקום בגז.
2. ידידותי יותר לסביבה: טעינת המכונית שלך בחשמל היא כמעט תמיד נקייה יותר מאשר שימוש בבנזין.
3. פחות יקר: זה זול יותר להטעין את המכונית שלך בחשמל מאשר לקנות עבורו דלק, ולעולם לא תצטרך לדאוג שיגמר הדלק שוב!
4. נוח: טעינת הרכב בבית קלה ונוחה, ולא צריך ללכת רחוק בשביל טעינה!
5. חסכון בזמן: אתם חוסכים זמן וטרחה בכך שלא תצטרכו לצאת מגדרכם לטעינה או לחכות בתור במשאבה!

איך להטעין רכב חשמלי בבית?

טעינת רכב חשמלי בבית היא דרך נוחה להטעין את הרכב. זה יכול להיעשות על ידי התקנת עמדת טעינה במוסך שלך או בחלק החיצוני של הבית שלך. עמדת הטעינה מחוברת לאספקת חשמל והיא טוענת את מצבר הרכב באנרגיה. מאספקת החשמל.

תחנת טעינה ביתית לרכב חשמלי – מבוא למתחילים

תחנת טעינה ביתית לרכב חשמלי היא מכשיר שתוכל להשתמש בו כדי להטעין את ה-EV שלך. מכשיר זה מחובר בדרך כלל לרשת החשמל וממיר מתח AC למתח DC. מחבר EV מתחבר לשקע במטען ומתחבר לרכב שלך.
מכוניות חשמליות הופכות פופולריות יותר בימינו, ואנשים תמיד מחפשים דרכים להטעין אותן בבית. עמדת טעינה ביתית היא אחד הפתרונות הטובים ביותר מכיוון שהיא לא רק נוחה אלא גם חסכונית לטווח הארוך.
מכוניות חשמליות הופכות פופולריות יותר. כתוצאה מכך יש צורך בעמדות טעינה ציבוריות. עמדות אלו נקראות גם עמדות טעינה לרכב חשמלי והן נחוצות לטעינת מצבר המכונית החשמלית. עמדת טעינה לרכב היא מיקום בו ניתן להטעין מכונית חשמלית על ידי חיבור לשקע חשמל או באמצעות חיבור אלחוטי. תחנת הטעינה הציבורית הראשונה נפרסה בשנת 2008 בלונדון, אנגליה ונכון לשנת 2022 ישנם מעל 60,000 מטענים ציבוריים ברחבי העולם. ניתן למצוא אותם בשדות תעופה, במרכזי קניות ובמקומות אחרים שבהם אנשים חונים לפרקי זמן ארוכים כגון חניונים של עבודה או בית ספר. . מכוניות חשמליות משתמשות בחשמל כדי להפעיל את המכונית, שנכנסת למצבר. בעת הטעינה, המכונית החשמלית מתחברת לשקע חשמל או משתמשת בחיבור אלחוטי כדי לטעון את הסוללה. זה זקוק לתחנת טעינה ציבורית כדי שאנשים יוכלו להטעין בקלות את המכוניות החשמליות שלהם כשהם צריכים את זה.

תחנת טעינה ביתית יתרונות וחסרונות – מה שאתה צריך לדעת לפני שקונים אחד

עמדת הטעינה אינה המצאה חדשה. זה קיים כבר שנים וזו דרך מצוינת לטעון את הרכב החשמלי שלך. את עמדת הטעינה הביתית ניתן להתקין בקלות ולרוב זה נעשה על ידי חשמלאי. יש אנשים שחושבים שההתקנה של עמדת הטעינה עשויה להיות יקרה, אבל זה לא תמיד המקרה מכיוון שיש הרבה סוגים שונים של שקעים שבהם אתה יכול להשתמש כדי להתקין אותה. כאשר אתם מתקינים בביתכם עמדת טעינה ביתית, תצטרכו לוודא שיש לכם מספיק מקום עבורה וגם שהספק חזק מספיק כדי שלא יהיו הפרעות בפונקציונליות שלו. ישנם יתרונות רבים בהתקנת עמדת טעינה ביתית בביתך, כגון היכולת להטעין את המכונית שלך בכל מקום. בבית שלך או אפילו בחוץ. ישנם יתרונות רבים להתקנת עמדת טעינה ביתית בבית, כמו היכולת להטעין את הרכב בכל מקום בבית או אפילו בחוץ. עמדות טעינה ביתיות חוסכות לכם זמן וכסף מכיוון שאינכם צריכים לצאת לדלק, מה שגוזל יותר זמן שיכול לשמש לעבודה.

למה אתה צריך תחנת טעינה ביתית לרכב החשמלי שלך

תחנת טעינה ביתית היא חובה לבעל רכב חשמלי. זו הדרך הטובה ביותר לוודא שאתה יכול לטעון את המכונית שלך כשתזדקק לה, מבלי שתצטרך לחכות לטעינת המצבר בתחנת טעינה ציבורית.

מהי תחנת טעינה ביתית לכלי רכב חשמליים?

עמדת טעינה ביתית היא מכשיר הטוען את המצבר של הרכב החשמלי. זה נקרא גם EVSE (ציוד אספקת רכב חשמלי).
ניתן להתקין עמדות טעינה ביתיות במוסך, ליד שקע חשמל או מחוץ לבית. ייתכן שיש להם תקע אחד או יותר לטעינת רכבים מרובים בבת אחת.

החסרונות של בעלות על תחנת טעינה EV ביתית לעומת עמדות טעינה ציבוריות

עמדות טעינה ביתיות יקרות יותר מתחנות טעינה ציבוריות. עמדות טעינה ציבוריות עשויות להיות אופציה טובה יותר עבור אנשים שגרים בדירות או דירות, וכאלה שאין להם מקום להתקין מטען ביתי.
מטענים ציבוריים בדרך כלל זולים יותר ממטענים ביתיים. אם אתה שוכר, לא תוכל להתקין מטען ביתי ללא אישור מבעל הבית שלך.

מדוע כדאי לדון עם יקיריכם על רכישת תחנת טעינה ביתית EV

במקרה שאתם שוקלים לרכוש רכב חשמלי, חשוב לדון עם יקיריכם לגבי רכישת עמדת טעינה ביתית לרכב. זה בגלל שהם ישתמשו בזה והם יצטרכו לחיות עם זה.
לעמדת הטעינה הביתית של EV יש כמה סוגים שונים של תקעים. סוג התקע במטען יהיה תלוי באיזה סוג רכב יש לך. אם יש לך טסלה, אז אתה צריך מטען טסלה שיש לו שני שקעים וכבל אחד שנכנס לקיר. אם יש לך ניסאן ליף או שברולט וולט, אז אתה צריך מטען CHAdeMO שיש לו רק תקע אחד וכבל אחד שנכנס לקיר.

כיצד לבחור את המטען לבית EV ולטפל בו

בחירת מטען EV המתאים אינה משימה קלה. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון, כגון סוג המכונית שבה אתה נוהג, הרגלי הנהיגה שלך והמיקום שלך. במאמר זה, נדון בכמה מהשיקולים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מטען EV וכיצד לטפל בו. ביחס לרכב שלך. צורת מטען לרכב חשמלי הצורה מבוססת על צורת הרכב החשמלי והאופן שבו הוא מעוצב כמו קופסה. צורה זו מאפשרת למקם את כבל החשמל או הכבל באזור בטוח עם סיכון נמוך לנזק מקרי ו/או מעידה. למטען צריך להיות גם הגנת זרם יתר נאותה

תחנת טעינה ביתית לרכב חשמלי או איך להפוך את הבית שלי למרכז טעינה

עמדת הטעינה היא אחד החלקים החשובים ביותר ברכב חשמלי. זה מקום שבו אתה יכול לטעון את המכונית שלך וזו גם תחנה שבה אתה יכול לתדלק את הרכב שלך בחשמל.
תחנות הטעינה ממוקמות בדרך כלל ליד חניונים, תחנות דלק ומקומות אחרים שאנשים נוהגים לבקר בהם. אבל מה אם אין לכם תחנת טעינה בבית? אל תדאג! אתה יכול להטעין את EV שלך בבית על ידי התקנת עמדת טעינה או הפיכת הבית שלך למרכז טעינה.
היתרון העיקרי של הפתרון הזה הוא שהוא חוסך לך זמן וכסף על דלק מכיוון שאתה לא צריך לנסוע יותר לתחנת הטעינה הקרובה.

מהי עמדת טעינה ביתית וכיצד היא פועלת?

עמדת טעינה ביתית היא מכשיר שמטעין מכוניות חשמליות. התחנה יכולה להיות מותקנת בבית, או שהיא יכולה להיות יחידה מסחרית שנמצאת לרוב בקניונים ובחניונים ציבוריים.
עמדת טעינה ביתית מותקנת בדרך כלל במוסך הבית, אך ניתן גם להרכיב אותה על הקיר או להניח אותה על הקרקע. סוג המטען הנפוץ ביותר נקרא מטען ברמה 1. יש לו קיבולת של 3.3 קילוואט ולוקח כ-10 שעות לטעון מלא של סוללת מכונית חשמלית.
סוג המטען השני נקרא מטען Level 2 והוא בעל קיבולת של 6 עד 25 קילוואט, תלוי בגודל הסוללה של המכונית. מטען מסוג זה זקוק ל-4 עד 6 שעות בלבד כדי להטעין מצבר לרכב חשמלי מריק לעוצמה מלאה.

מסקנה: מה הלאה לעתיד של כלי רכב חשמליים?

בעתיד, כלי רכב חשמליים יהיו נפוצים יותר והם יספקו סביבה נקייה ובריאה יותר. הם יהיו נוחים יותר לציבור. מכוניות חשמליות אינן פולטות פיח, אינן דורשות החלפת שמן וניתן להניע אותן באמצעות מקורות חשמליים מתחדשים כגון אנרגיית שמש או רוח. רכבי EV הופכים פופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות. ההערכה היא שעד 2020 יהיו 50 מיליון מכוניות חשמליות על הכביש. אבל איך נחייב אותם? הדרך הנפוצה ביותר לטעון רכב חשמלי היא לחבר אותו לשקע בקיר. הבעיה עם זה היא שלוקח הרבה זמן להטעין רכב חשמלי, ואין מספיק שקעים לכולם. אז מה אנו יכולים לעשות? ישנם שני פתרונות: טעינה בבית או התקנת מטענים במקומות ציבוריים כמו חניונים או קניונים. טעינה בבית אפשרית עם מטען לרכב חשמלי, אבל אתה צריך הרבה מקום בשביל זה במוסך או בחניה שלך, מה שאולי לא יהיה אפשרי עבור כל משקי הבית. התקנת מטענים במקומות ציבוריים היא מעשית יותר בערים גדולות שבהן יש הרבה מכוניות ואין מספיק מקום.

רוצים לחזור לחלק מסוים במאמר?

Picture of אבישי - מומחה בתחום הרכב

אבישי - מומחה בתחום הרכב

מומחה בתחום ברכב למעלה מ-20 שנים וחובב רכבים חשמליים במיוחד

להצעת מחיר על עמדת טעינה וקבלת ייעוץ מקצועי השאירו פרטים:

בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

נושאים קשורים נוספים