Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חיבור עמדת טעינה לרכב

חלק מהמכוניות החשמליות מסוגלות להיטען ללא עמדת טעינה.

זה נעשה על ידי חיבור המכונית לשקע חשמל. ניתן להטעין מכוניות אלו גם בתחנת טעינה. עמדת טעינה היא מכשיר שמתחבר לשקע חשמל ומטעין את המצבר של הרכב. יש לחבר תחנת טעינה לרכב באמצעות מתאם או כבל. המתאם מתחבר לכניסה של המכונית, שבדרך כלל ממוקם בחזית הרכב ליד השמשה הקדמית שלו, ואז מתחבר לשקע חשמל. הכבל מתחבר לרכב דרך אחת היציאות שלו משני הצדדים או מאחור ואז מתחבר לשקע חשמל. המתאם משמש לרוב עבור כלי רכב חשמליים עם סוללות מתח גבוה יותר מכיוון שיש להם יותר מקום לחיבורים בחבילות הסוללות שלהם. כבלים נפוצים יותר לרכבי מתח נמוך מכיוון שהם יכולים להתחבר לכל יציאה משני הצדדים או בחלקו האחורי של הרכב, בעוד שמתאמים תואמים רק ליציאות ספציפיות
עמדת הטעינה מיועדת לחיבור לרכב. זה יכול להיות מותקן במוסך או ברחוב. לרכב החשמלי יהיה כבל שמתחבר לעמדת הטעינה וכבל זה בדרך כלל ארוך מספיק כדי להגיע מחזית הרכב לחלק האחורי. למטען פתח לתקע ופתח ליציאת טעינה. יציאת הטעינה תשתנה בהתאם לסוג המכונית החשמלית שיש לך, אבל היא ממוקמת בדרך כלל ליד המקום שבו בדרך כלל היית ממלא את מיכל הדלק שלך ברכב המונע בגז.

תחנת הטעינה והמכונית מחוברים זה לזה באמצעות כבל.

לרכב יש יציאת טעינה, לשם מתחבר הכבל. לאחר מכן המטען יתחיל לטעון את ערכת הסוללות של הרכב. תהליך זה יכול להימשך בין 30 דקות ל-8 שעות, תלוי בגודל חבילת הסוללות ובכמות החשמל שהיא זקוקה לה.
אנו נשתמש בהוראות עבור Tesla Model S. מאמר זה עוסק בחיבור עמדת טעינה לטסלה דגם S. השלב הראשון הוא לאתר את יציאת הטעינה במכונית. זה צריך להיות ממוקם בצד ימין של המכונית, ממש מול הגלגל האחורי, והוא צריך להיות בעל מכסה שניתן להסיר על ידי משיכה כלפי מעלה. לאחר שמצאת את זה, תצטרך לפתוח אותו על ידי לחיצה מטה על כפתור השחרור. לאחר שתפתח אותו, תראה שקע כניסה שמתחבר לתחנת הטעינה שלך. חבר קצה אחד של כבל הטעינה שלך לשקע הכניסה הזה ואז חבר את הקצה השני לשקע חשמל. השלב הבא הוא לאתר את מחבר יציאת הטעינה של המכונית שלך בתוך התא שלו ולחבר את הקצה השני של כבל הטעינה שלך גם לזה.

עמדת טעינה היא מכשיר שיכול להטעין רכבים חשמליים.

עמדת הטעינה יכולה להיות מכשיר חיצוני או שהיא יכולה להיות מובנית בתוך המכונית עצמה.
עמדת הטעינה מחוברת למצבר הרכב ומצבר הרכב נטען באמצעות הזרם החשמלי.

רוצים לחזור לחלק מסוים במאמר?

Picture of אבישי - מומחה בתחום הרכב

אבישי - מומחה בתחום הרכב

מומחה בתחום ברכב למעלה מ-20 שנים וחובב רכבים חשמליים במיוחד

להצעת מחיר על עמדת טעינה וקבלת ייעוץ מקצועי השאירו פרטים:

בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

נושאים קשורים נוספים